طراحی سایت ، سئو و بهینه سازی سایت

طراحی سایت و کسب رتبه در گوگل

طراحی سایت ، سئو و بهینه سازی سایت

طراحی سایت و کسب رتبه در گوگل

خرید زالو و فرآورده های زالو

 پرورش زالو شغلی است که برای بسیاری از مردم ناشناخته و عجیب است و کسی حتی نمی تواند باور کند که عده ای که به طور حرفه ای وارد این شغل شده اند چه درآمد بالایی از این شغل بدست می آوردند و چه آمار بالایی از خرید زالو در کشور به دست می آید. از آنجایی که بیشترین استفاده زالو در مصرف پزشکی است و همه روزه مقالات زیادی توسط پزشکان سراسر دنیا در مورد خواص زالو و فرآورده های زالو منتشر می شود که استفاده از این موجود را نیز مانند استفاده انواع داروها روز به روز بیشتر می کند.

خرید زالو و فرآورده های زالو
فرآورده های زالو

 

جایگاه استفاده از فرآورده های زالو در جهان

با پی بردن به خواص فوق العاده زالو با کمترین عوارض، خرید زالو و به دنبال آن فروش زالو در جوامع بیش تر از قبل می شود. با اندکی جستجو و تحقیق در سایتها خبری و پزشکی دنیا می توان به جایگاه زالودرمانی در جهان پی برد.

استفاده از فرآورده های زالو و بزاق دهان زالو در تولید لوازم آرایشی و بهداشتی یکی دیگر از دلایل مورد توجه قرار گرفتن این موجود است. از فرآورده های زالو می توان به زالوی خشک شده و یا منجمد شده، روغن زالو و بزاق دهان زالو اشاره کرد.

متاسفانه مردم کشور ایران به اندازه ای که باید در مورد زالو و خواص زالودرمانی اطلاعات ندارند و همین امر باعث شده است که ایران نسبت به کشورهای دیگر مانند فرانسه، روسیه و آمریکا آنچنان که باید در صادرات فروش زالو و خرید زالو پیشرفت نداشته باشد.

البته امروزه توجه ویژه ای توسط تعدادی سازمان و شرکت به آموزش پرورش زالو و درپی آن خرید و فروش زالو شده است که باعث پیشرفت و شناخته شدن هر چه بیشتر این شغل شده است.

خرید زالو ی طبی
خرید زالو

شرکت تعاونی گیلان لیرو یکی از مراکزی است که در این چند سال اخیر نقش بسزایی در شناساندن شغل پرورش زالو و درآمد حاصل از خرید زالو و فروش زالو در ایران دارد. هدف از دوره های آموزش پرورش زالو در این شرکت ترویج شغل پرورش زالو و کمک به اقتصاد مقاومتی در ایران است. همچنین شرکت گیلان لیرو با پشتیبانی از افرادی که قصد آغاز شغل پرورش زالو را دارند و فروش زالو با قیمت مناسب به این افراد گام بسیار مهمی در جهت کمک به افراد علاقه مند به پرورش زالو براشته است.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.