طراحی سایت ، سئو و بهینه سازی سایت

طراحی سایت و کسب رتبه در گوگل

طراحی سایت ، سئو و بهینه سازی سایت

طراحی سایت و کسب رتبه در گوگل

طراحی وبسایت شرکتی با وردپرس

طراحی وبسایت شرکتی با وردپرس

در دنیای امروزی طراحی وبسایت شرکتی با وردپرس بسیار طرفدار دارد و در ایران نیز طرفداران خاص خود را دارد. طراحی وبسایت با وردپرس مزایای بسیاری دارد و به دلیل همین مزایا امروزه اکثر کاربران از وردپرس برای طراحی وبسایت خود استفاده می کنند. طراحی وبسایت با وردپرس مقرون به صرفه می باشد و کاربران می توانند برای طراحی وبسایت از قالب های آماده وردپرس استفاده کنند.قالب های آماده وردپرس دارای تنوع نیز می باشد و برای طراحی وبسایت شرکتی , شخصی و فروشگاهی می توان استفاده کرد.قبل از طراحی وبسایت با وردپرس بایستی مزایای وردپرس را بدانیم:

می توان وردپرس را به عنوان بهترین سیستم مدیریت محتوای کدباز از نظر سئو نام برد. وردپرس سیستم مدیریت محتوایی است که علاوه بر سادگی و انعطاف پذیری از نظر سئو نیز مناسب می باشد.طراحی سایت با وردپرس تمامی این مزایا را دارد و اکثر کاربران با هر میزان از سطح دانش کامپیوتری که دارند می توانند به راحتی با وردپرس طراحی سایت انجام دهند.

طراحی سایت با وردپرس چیست؟


طراحی سایت با وردپرس چیست؟

در دنیای امروزی , طراحی سایت یکی از کارهای مهم می باشد و برنامه نویسان  با تسلط  به زبان های برنامه نویسی یا کد نویسی وبسایت ،سایت های مختلفی را طراحی می کنند.طراحی سایت با وردپرس نیز نیازمند دانش و تسلط کافی می باشد.امروزه استفاده از سیستم وردپرس برای طراحی سایت طرفداران زیادی دارد.قابلیت های طراحی سایت با وردپرس بسیار است و یک سیستم مدیریت محتوای قوی به شمار می آید از این رو کاربران بسیاری از این سیستم استفاده می کنند.

درطراحی سایت با وردپرس می توان به این موضوع اشاره کرد که مزایای بسیار طراحی سایت با وردپرس باعث محبوبیت این سیستم مدیریت محتوا در میان کاربران شده است.سیستم مدیریت محتوای ورد پرس با ظاهری زیبا مورد پسند بسیاری از طراحان سایت است .

مزایای طراحی سایت با وردپرس
1-نصب ساده:وردپرس را می توان به راحتی نصب نمود.

2-واسط کاربری ساده

3-انواع قالب های آماده وردپرس برای طراحی سایت وجود دارد.

4-وردپرس نسخه فارسی نیز دارد

5-وردپرس ,افزونه های مناسبی برای سئو سایت نیز دارد

 

تفاوت طراحی سایت با وردپرس و جوملا


تفاوت طراحی سایت با وردپرس و جوملا

برای طراحی سایت ,دو سیستم مدیریت محتوای وردپرس و جوملا وجود دارد و در حال حاضر هرکدام از این سیستم ها کاربران و طرفداران خاص خود را دارند,در این مقاله درباره تفاوت طراحی سایت با وردپرس و جوملا به صورت مختصری توضیح داده می شود:

اکثر افرادی که در زمینه طراحی وبسایت فعالیت می کنند از ویژگی های این دو سیستم مدیریت محتوا اطلاع دارند.
مهمترین مورد که طراحی سایت با وردپرس و طراحی سایت با جوملا را  از یکدیگر متمایز می کند پشتیبانی از سایت می باشد.مورد دیگری که در طراحی سایت با وردپرس و جوملا متفاوت می باشد نصب افزونه های متفاوت است .
سیستم مدیریت محتوای وردپرس قابلیت نصب انواع افزونه ها و پلاگین ها را دارد و با جستجودر گوگل ، می توانید  به افزونه های پرکاربردی که  برای طراحی سایت با  وردپرس نیاز دارید دست یابید.
تفاوت دیگر درباره پنل مدیریتی وردپرس می باشد ,درطراحی سایت با وردپرس پنل مدیریت بسیار مرتب و ساده می باشد و به راحتی می توان با آن کار کرد.

سئو در طراحی سایت با وردپرس


سئو در طراحی سایت با وردپرس

سیستم مدیریت محتوای وردپرس به عنوان بهترین سیستم مدیریت محتوای کد باز از نظر سئو می باشد. نکات مهم سئو در طراحی سایت با وردپرس رعایت شده است و وردپرس تنها سیستم مدیریت محتوایی می باشد که علاوه بر سادگی و انعطاف پذیری, مواردی از سئو نیز در آن رعایت شده است.

سیستم ودرپرس بر خلاف دیگرسیستم های مدیریت محتوا مشکل سئو ندارد . سادگی بخش مدیریت و تولید محتوا در وردپرس به گونه ای می باشد, که هر شخصی با کمترین میزان دانش می تواند با آن کار کند و طراحی سایت انجام دهد . قالب های طراحی سایت وردپرس انعطاف پذیر می باشد و به راحتی میتوان تغییرات لازم را انجام داد.

به طور کلی طراحی سایت با استفاده از قالب های وردپرس  مقرون به صرفه می باشد. یکی دیگر از مزایای طراحی سایت با وردپرس بروزرسانی نسخه های وردپرس می باشد. به طور خلاصه مهمترین مزایای طراحی سایت با وردپرس به صورت زیر می باشد:

  • سادگی کارکردن با بخش مدیریت محتوا ورد پرس
  • سئو بسیار قوی در طراحی سایت
  • انعطاف پذیری
  • دریافت نسخه های جدید و به روز شده
  • امکان کدنویسی و توسعه وردپرس

امکانات طراحی وبسایت با وردپرس


امکانات طراحی وبسایت با وردپرس

در دنیای امروزی, سیستم مدیریت محتوای وردپرس یک نرم افزار تحت وب و کارآمدترین و محبوب ترین سیستم مدیریت محتوای تحت وب می باشد.طراحی وبسایت با وردپرس ,مزایای بسیاری دارد اما در این مقاله سعی می کنیم مهمترین مزایای سیستم وردپرس را بررسی کنیم. طراحی وبسایت با وردپرس نیازمند دانش و تخصص خاصی نمی باشد و با کمی آموزش می توان در کمترین زمان ممکن با وردپرس طراحی سایت انجام داد.یکی از ویژگی وردپرس محتواگذاری در سایت می باشد , با استفاده از سیستم وردپرس می توان  بهینه سازی سایت را انجام داد و از نظر سئو نیز سیستم وردپرس مناسب است.

طراحی وبسایت با وردپرس , بسیار آسان و ساده می باشد. سیستم مدیریت محتوا وردپرس بسیار ساده می باشد به طوری که هر کاربری می تواند با کمترین اطلاعات کامپیوتری با وردپرس در کمترین زمان وبسایت طراحی کند. پنل مدیریتی وردپرس در عین سادگی,دارای امکانات بسیاری نیز می باشد.

برخی از ویژگی های سیستم وردپرس

نصب آسان

سیستم مدیریت محتوای وردپرس  را می توان روی هاست نصب کرد البته می توان وردپرس را به روشهای مختلف روی کامپیوتر  نیز نصب کرد.

سطح دسترسی

سطح دسترسی وردپرس گسترده می باشد به طوری که سیستم مدیریت محتوا وردپرس می تواند تا 5 سطح دسترسی به کاربران خود بدهد و با توجه به تخصص هر کاربر امکانات سطح دسترسی تغییر می کند.

تنظیم نمودن ساعت

با استفاده از سیستم وردپرس می توان  ساعت سییستم را با توجه به ساعت جهانی تنظیم کرد.