طراحی سایت ، سئو و بهینه سازی سایت

طراحی سایت و کسب رتبه در گوگل

طراحی سایت ، سئو و بهینه سازی سایت

طراحی سایت و کسب رتبه در گوگل

عملکرد زالو

 زالو در نگاه اول بین عموم موجود خوشایندی نیست و افراد زیادی از آن فاصله می گیرند در حالی که واقعا موجود بی آزار و مفیدی است که نه تنها آسیبی به انسان نمی زند بلکه برای بهبود بیماری نیز می توان از آن موجود کوچک استفاده کرد. در این مقاله قصد داریم عملکرد زالو برای درمان بیماری و نکاتی را برای زالودرمانی مطرح کنیم که باعث آشنایی بیشتر با این جانور مفید شود. مهم است بدانید که علاوه بر استفاده درمانی و دارویی از دارو به عنوان یک منبع درآمد نیز می توان به زالو و پرورش زالو نگاه کرد.

البته برای موفق شدن در پرورش زالو و پذیرفته شدن زالودرمانی و رونق خرید زالو و به دنبال آن فروش زالو توسط افراد لازم است که با عملکرد زالو و خواص بزاق دهان زالو آشنا شویم. با ما همراه باشید.

عملکرد زالو
عملکرد زالو

 

عملکرد زالو هنگام چسبیدن به بدن

زالو وقتی به پوست می چسبد یک زخم y مانند روی پوست ایجاد می کند. و بزاق دهان خود که دارای ماده ای به نام هیرودین است را ترشح می کند. هیرودین خاصیت ضد التهابی دارد، بی حس کنندگی و آنتی بیوتیکی دارد. با ترشح این ماده روی پوست بی حسی موضعی روی پوست ایجاد می شود و در هنگام مکیدن خون نیز هیچ دردی را شخص احساس نمی کند به جز هنگام گزش اول که مانند نیش زنبور است و درد خاصی ندارد. پس نباید نگرانی بابت درد هنگام زالودرمانی داشت.

عملکرد زالو هنگام چسبیدن به بدن
عملکرد زالو هنگام چسبیدن به بدن

قرار دادن زالوها روی بدن

برای زالو انداختن باید به افراد متخصص مراجعه کرد که زالو در قسمت هایی از بدن قرار دهد که واقعا برای بیماری مفید است. قرار دادن زالو در روی بدن بحث مهمی است.

شخصی که زالودرمانی را انجام می دهد نقش مهمی در بهبود بیماری شخص دارد. شخص درمانگر باید متخصص در زالودرمانی و انداختن زالو باشد و باید بداند که برای هر دردی روی چه قسمتی از بدن باید زالو انداخته شود و چه تعداد زالو نیز باید استفاده شود. زالو ها به خودی خود نیز وقتی روی بدن قرار گیرند محلی را نیش می زنند که دارای گردش خون بیشتری باشد و تمایلی به نیش زدن قسمت هایی که گردش خون کمی دارند از خود نشان نمی دهند.

قرار دادن زالو روی بدن
قرار دادن زالو روی بدن

زالودرمانی اگر خوب و علمی عمل شود از نظر اقتصادی نیز صرفه بسیار خوبی خواهد داشت.

پرورش زالو نیز باید بسیار دقیق و اصولی و بهداشتی انجام شود و زالوهای تولید شده سالم و بهداشتی باشند و ناقل بیماری وعفونت نباشند.

هنگام تهیه زالو در زالودرمانی نیز باید به مراکز معتبر فروش زالو و پرورش زالو مراجعه کرد.

زالو یک وسیله ی شخصی است

بسیاری زالو را به یک سرنگ تشبیه می کنند. همانطور که سرنگ برای هر بیماری باید جداگانه استفاده شود زالو نیز دقیقا همین حالت را دارد. توصیه اکید می شود که از زالو فقط یک بار استفاده شود. البته می توان از زالو دو یا چند بار نیز استفاده کرد اما فقط برای یک شخص . دقیقا با زالو باید مانند یک وسیله شخصی رفتار کرد مانند مسواک و سرنگ. اگر بتوان زالو را طوری نگهداری کرد که برای درمان شخص بتوان دو یا چند بار از آن استفاد کرد اتفاقا بسیار خوب است اما مهم این است نگهداری زالو در چنین شرایطی بسیار سخت است.

images-1

در هنگام خرید زالو نیز باید حتما به استفاده نشدن زالو توجه کرد.

عده ای از ضدعفونی کردن زالو صحبت می کنند اما این کار به هیچ وجه بهداشتی و اصولی نیست و حتی راههایی برای ضدعفوین کردن نیز ارائه می دهند مانند پاشیدن نمک روی زالو ها برای استفراغ خون بلعیده شده که این کار علاوه بر اینکه اصولی و بهداشتی نیست در مواردی هم باعث مرگ زالو می شود.

همه موارد ذکر شده در دوره های آموزش پرورش زالو که در مراکز پرورش زالو برگزار می شود آموزش داده می شود. علاقه مندان می توانند با شرکت در دوره های آموزش پرورش زالو ی شرکت گیلان لیرو درباره همه موارد لازم برای خرید زالو و فروش زالو و پرورش زالو اطلاعات کسب کنند و با تخصص وارد این حرفه پر سود شوند.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.