طراحی سایت ، سئو و بهینه سازی سایت

طراحی سایت و کسب رتبه در گوگل

طراحی سایت ، سئو و بهینه سازی سایت

طراحی سایت و کسب رتبه در گوگل

ایزو

آخرین قسمت از سری مقالات اواع شاتر ها و مقایسه آن ها با یکدیگر را برای شما دوستان عزیز به اشتراک می گذاریم .

همچنین می توانید با کلیک کردن روی لینک های آتلیه بارداری در کرج و آتلیه کودک در کرج نیز از سیستم کاری و خدمات ما به شما مشتریان گرامی با خبر شوید و در صورت تمایل با ما ارتباط برقرار کنید .

در این مقاله قصد داریم تا مواردی که در عکاسی با انواع شاتر ها و ایزو می تواند تاثیر بسزایی در تولید یک عکس بسیار عالی داشته باشد را به شما بگوییم امیدواریم ه این مطلب نیز باب میل و نیاز شما دوستان عزیز و گرامی باشد .

  

موارد مورد نیاز جهت عکسی ایده آل با ایزو :

  • سه پایه : آیا دوربین بر روی سه پایه قرار گرفته است؟
  • متحرک بودن سوژه : سوژه در چه وضعیتی قرار گرفته است؟ متحرک یا ساکن؟ 

ایزو پاین دوربین زمانی به کار برده می شود که شرایط نور محیط مناسب باشد و وجود کمی نویز در عکس نهایی آنچنان مهم نباشد و یا اینکه از سه پایه استفاده کنیم.
شرایطی که ایجاب می کند از ایزوی بالاتر استفاده شود نبود نور کافی و مناسب در محیط و عدم استفاده از سه پایه و متحرک بودن سوژه میتوان اشاره کرد ، هرچند
هرچقدر که ایزو بالاتر رود در نتیجه نویز های بیشتری در تصویر ایجاد می شود.

استفاده از ایزو بالاتر در موارد زیر توصیه می شود:

  • در مکان هایی که سوژه در حال حرکت سریع است و محیط از نور کمی برخور دار است مانند مسابقات ورزشی داخل سالن
  • مکان هایی که اجازه استفاده از فلش داده نمی شود و یا از نور کمی برخوردار است مثل کنسرت،کلیسا،گالری و مکان هایی از این قبیل
  • در تولد ها که فوت کردن شمع در یک اتاق تاریک صحنه زیبا و زمانتیکی را می سازد و ممکن از فلش دوربین این صحنه را بهم بزند در تمامی موارد بالا و موارد مشابه استفاده از ایزو بالاتر توصیه می شود.

سری مقالات انواع شاتر به پایان رسید . می توانید با رفتن به لینک خهای آتلیه تخصصی کودک در کرج و عکاسی کودک در کرج از خدمات ما بهره مند شوید و لحظات زیبای خود را به بهترین شکل ثبت و ماندگار نمایید .

پایان . 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.