طراحی سایت ، سئو و بهینه سازی سایت

طراحی سایت و کسب رتبه در گوگل

طراحی سایت ، سئو و بهینه سازی سایت

طراحی سایت و کسب رتبه در گوگل

عکس حرفه ای

تا کنون در تمام مقاله ها در مورد خیلی موارد صحبت شده ولی در این مقاله قصد داریم تا در مورد اصل مقوله عکاسی که گونه بهترین عکس حرفه ای را بگیریم صحبن کنیم . همچنین می توانید سوالات خود را در مورد آتلیه بارداری در کرج و یا عکاسی کودک در کرج را با ما به اشتراک بگذارید تا مشکلاتتان برطرف شود .  

اندیشیدن،لازمه خلق یک عکس حرفه ای


گرفتن چندین عکس به صورت پشت سر هم شاید ایده جلبی به نظر آید اما زمانی که حافظه دوربین را به کامپیوتر وصل می کنید متوجه شاهکارها می شویم که یکی از آن هزار عکس که از سوژه مورد نظر انداخته اید،آن چیزی که میخواستید نیست.تنها زمانی اجازه گرفتن عکس تکراری دارید که قبل از عکاسی فرصت کافی نداشته باشید و مجبور به انداختن عکس های  سریع و شانسی باشید. در غیر اینصورت قبل از عکاسی کمی فکر کنید.

آرایش عکس حرفه ای و ترکیب بندی


قانون سوم به تکنیک آرایش تصویر فته می شود.این تکنیک از ترکیب سه مربع افقی و سه مربع افقی تشکیل می شود که در اصل فریم عکس از ۹ مربع یک اندازه تشکیل شده است. نقاط تلاقی این مربع ها ۴ نقطه ی اصلی است که توجه انسان در عکس دیدن به این ۴ نقطه می باشد. در نتیجه سوژه مورد نظر باید در این قسمت از تصویر قرار گیرد.

در صورت تمایل به دیدن آتلیه تخصصی کودک در کرج و آتلیه کودک در کرج می توانید روی لینک ها کلیک نمایید.

 روش حلزون فیبوناچی روشی دیگر جهت تنظیم موقعیت درست سوژه و فریم عکس می باشد.در اینجا شما تصویر عکاسی خود را به شکل حلزونی تصور می کنید و سوژه مورد نظرتان را داخل کوچک ترین حلقه حلزون در نظر می گیرید. این قسمت همان مکانی است که بیننده در عکس به آن توجه می نماید.

توصیه های بالا فقط چند نکته ی ساده در چیدمان و ترکیب بندی تصویر است ولی پیچیده تر از قرار دادن سوژه در فریم عکس ها، ترکیب بندی عکس می باشد. چشم انداز، شیء به جای پیام یا موضوعی که شما قصد بیان آن را در ترکیب بندی دارید مهم و حیاتی است.با این حال تلاش می کنیم تا کمکی کرده باشیم که سوژه هایتان را در مکان درستی جای بدهید.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.