طراحی سایت ، سئو و بهینه سازی سایت

طراحی سایت و کسب رتبه در گوگل

طراحی سایت ، سئو و بهینه سازی سایت

طراحی سایت و کسب رتبه در گوگل

نگاه غربی به عکاسی

در این مقاله قصد داریم تا در مورد عکاسی و نگاه غربی به آن بنویسیم و که این سوال پیش میآید که آیا می توان به نگاه غربی به عکاسی را معاصر خواند . ما در این مقاله قصد داریم دید شما را نسبت به این مسئله کمی بازتر کنیم  در صورت بروز هرگونه مشکل از طریق تماس باما آن را به اشتراک بگذارید . همچنین از طریق لینک آتلیه تخصصی کودک در کرج و آتلیه بارداری در کرج نیز میتوانید با ما تماس بگیرید .     
یکی از سرپرست کارگاه های عکاسی در حوزه هنر در استان اردبیل به این مسئله اعتقاد دارد که با نگاه غربی در عکاسی نمی توان نگاه معاصر به عکاسی را دید ..
همچنین یکی از خبر نگاران مهر ، ججناب آقا ی رحمان مجرد قبل از ظهر روز دوشنبه در کارگاه عکاسیه حوزه هنر با تحلیل بر نگاه معاصر و همچنین اتفاق معاصر در مورد عکاسی فرمود : این دو مسئله از تقسیم بندی ها یی مجزا دارا هستند.

او همچنین اضافه کرد : فرهنگ مسئله ای است که می توان در روند معاصر شدن در مورد آن بخث نمود 
 همچنین وی این موضوع را که  فرهنگ هر ملتی را  می توان به عنوان شناسنامه آن مردم دانست و تاکید کرد: "هویت فرهنگی، به عنوان سند تاریخی، تلاش‌ها، خلاقیت‌ها و افتخارات یک ملت محسوب می‌شود".
مجرد به این موضوع اعتقاد دارد که آشنایی و تسلط هنرمند معاصر ایرانی یا عکاس به تاریخ و گذشته تاریخ ، وطنش و سرزمینش و همچنین نیاکان و باور ها و زبان و... یک موضوع ضروری می باشد .

وی با بیان اینکه شناخت هنر و ادبیات کهن، حماسه‌ها و سنت های قومی نیز ضرورت دارند، اضافه کرد: اینها عناصری هستند که نگاه معاصر هر جامعه ای را می‌سازند.
فتورستا پیشرو در زمینه عکاسی کودک در کرج می باشد و می توانید در این مکان تمامی خارات و لحظات شیرین زندگی خود و فرزندتان را به ثبت برسانید و آن ها را ابدی کنید تا بتوانید زیبایی های زندگی خود را برای نسل های آینده به نمایش بگذارید و این لذت را به آن ها انتقال دهید . لینک : کمکی آتلیه کودک در کرج
مقاله نگاه غربی به عکاسی به پایان رسید .
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.