طراحی سایت ، سئو و بهینه سازی سایت

طراحی سایت و کسب رتبه در گوگل

طراحی سایت ، سئو و بهینه سازی سایت

طراحی سایت و کسب رتبه در گوگل

مؤسسه زبان ملل،آموزشگاه زبان در کرج

بهترین روش یادگیری زبان ، با شرکت در کلاس‌های آموزشگاه زبان ملل در کرج:

وقتی صحبت از رفتن به کلاس و آموزشگاه زبان می‌شود معمولا با بی‌حوصلگی افراد مواجه هستیم . اما موسسه زبان ملل با پیروی از چند اقدام ساده با اهداف هر فرد، سعی بر آن داشته که علاقه‌ مندی افراد را با بهترین شیوه های آموزش زبان  به یادگیری زبان افزایش دهد و این روش را به بهترین راه یادگیری آن تبدیل کند. البته باید توجه داشت که تلاش و پیگیری هر فرد در یادگیری زبان مهم و موثر است.

امروزه زبان انگلیسی و تسلط کامل بر آن یکی از پیش شرط های موفقیت های تحصیلی و اجتماعی است. تاکنون نوشته های بسیاری در مورد اهمیت فراگیری زبان انگلیسی به قلم نگارش در آمده اند. یادگیری زبان انگلیسی قدم دوم است ! قدم اول در فراگیری زبان انگلیسی ، احساس نیاز و رشد علاقه به فراگیری زبان است . به جرات انتخاب می توان گفت تصمیم گیری در مورد چگونگی یادگیری زبان یکی از مهم ترین گام ها در فراگیری آن است. هر زبان آموزی در ابتدای راه خود با حجم عظیمی از تبلیغات آموزشگاه زبان مواجه می شود که هر یک مدعی کارآمدترین متدهای آموزشی و بهترین راه برای یادگیری زبان هستند.   

مؤسسه زبان ملل،آموزشگاه زبان در کرج

یادگیری زبان‌های خارجی دیگر یک سرگرمی و تفریح نیست بلکه یک ضرورت است. اما یادگیری زبان نیازمند صرف انرژی، زمان و هزینه است و در نتیجه برای کسانی که می‌خواهند پیشرفت سریعی در این زمینه داشته باشند، مهم‌ترین قسمت، بهترین روش یادگیری از آموزش های زبان است.

مهمترین مهارت در یادگیری زبان چیست ؟

همانگونه که می دانید یادگیری زبان در چهار مهارت خواندن ، نوشتن ، صحبت کردن و گوش دادن خلاصه می شود. به نظر می رسد گوش دادن اولین مهارت مورد نیاز برای یادگیری زبان است. همانگونه که اصولا زبان مادری را از طریق گوش دادن یاد گرفته ایم ، افزایش توانایی و مهارت گوش دادن در یادگیری زبان جدید نسبت مستقیمی با حصول موفقیت در فراگیری آن زبان دارد. بعد از گوش دادن ، صحبت کردن (مکالمه) مهم ترین نیاز و مهارت یک زبان آموز به شمار می آید.

اصولا زبان آموزانی که موفق می شوند از طریق گوش دادن و صحبت کردن با محیط ارتباط برقرار کنند در یادگیری مهارت های خواندن و نوشتن نیز بسیار موفق تر ظاهر می شوند. خواندن سومین و یکی از ساده ترین مهارت های یادگیری زبان است. مهارت خواندن بیش از هر چیز نیاز به داشتن دایره وسیعی از لغات دارد. گسترده شدن مرزهای دایره لغات شما تنها نیازمند زمان و کمی پشتکار است. کتاب های خوبی نیز در زمینه لغات کاربردی زبان موجود است که می توانید از طریق مشورت با مشاورین آموزشگاه زبان ملل در کرج، آن ها را تهیه کنید. که آن می تواند شما را در رسیدن هر چه سریعتر به موفقیت در خواندن یاری دهند. نوشتن آخرین مهارتی است که زبان آموز باید تمرکز خود را بر روی آن بگذارد.

در یک جمع بندی کلی از مطالب ذکر شده می توان به این نکته دست یافت که گرامر و قواعد دستوری خاص ، یکی از آخرین مواردی است که باید در دستور یادگیری زبان قرار گیرد. به نظر می رسد یادگیری گرامر و قواعد دستوری کلی همزمان با کار بر روی مهارت صحبت کردن نیاز های پایه به گرامر را رفع نماید. به عبارت دیگر تمرکز بر روی قواعد دستوری باید در مرحله آخر یادگیری زبان انجام شود و پیش نیازی برای نوشتن در نظر گرفته شود. بسیاری از کلاس های زبان هستند که تاکید زیادی بر گرامر می کنند و مدت زمان بسیاری را صرف آن می نمایند، اما واقعیت این است که تا زمانی که نتوانید حرف بزنید (مکالمه کنید) ، عملا در یادگیری زبان موفق نشده اید. باید حرف بزنید ! حتی اگر صحبت های شما از نظر گرامری خطا دارد. حرف زدن تنها راه یادگیری زبان است. بسیاری افراد هستند که سال ها به کلاس های متفاوت در آموزشگاه زبان می روند اما بدلیل اینکه تمرکز این کلاس ها به جای حرف زدن بر یادگیری گرامر است ، عملا در پایان احساس ضعف می کنند و نمی توانند نتیجه دلخواه را کسب کنند. پس فراموش نکنید ، اگر می خواهید زبان یاد بگیرید باید مکالمه کنید!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.