طراحی سایت ، سئو و بهینه سازی سایت

طراحی سایت و کسب رتبه در گوگل

طراحی سایت ، سئو و بهینه سازی سایت

طراحی سایت و کسب رتبه در گوگل

پرورش زالو در بطری های شیشه ای

روشهای زیادی برای پرورش زالو وجود دارد که عبارتند از پرورش زالو در استخر سیمانی یا برزنتی و یا در آکواریوم و پرورش زالو در بطری های شیشه ای. در همه ی روش های پرورش زالو محیط نگهداری زالو باید محیطی دارای سایبان باشد که از تابش مستقیم آفتاب جلوگیری شود، دارای آب راکد یا نیمه راکد تازه باشد، از آلودگی های صوتی و ارتعاشی دور باشد، بستر مناسب برای حرکت و استراحت زالوها فراهم باشد و محل نگهداری زالوها باید دارای توری ظریفی باشد که مانع از خروج زالوها و همچنین ورود پرندگان به محیط پرورش زالو شود.موارد ذکر شده در تمامی روشهای پرورش زالو باید رعایت شود اما یک سری نکاتی وجود دارد که در هر روش پرورش زالو با دیگری متفاوت است. در این مقاله نکاتی در مورد پرورش زالو در بطری های شیشه ای بیان می شود.  


شرایط پرورش زالو در بطری های شیشه ای

پرورش زالو در بطری های شیشه ای
پرورش زالو در بطری های شیشه ای

پرورش زالو در بطری های شیشه ای در مکان هایی انجام می شود که محدودیت فضای باز جهت پرورش زالو وجود داشته باشد و نتوانند در فضای باز به پرورش زالو بپردازند و باید در سالنها و یا ظروف شیشه ای این کار را انجام دهند. از مزایای پرورش زالو در بطری های شیشه ای امکان تولید زالو به صورت مصنوعی و خارج از فصل است در حالیکه در پرورش زالو در محیط های باز باید پرورش زالو مطابق با تغییر فصل باشد. پرورش زالو در بطری های شیشه ای باعث نظارت و کنترل بیشتر بر زالوها می شود اما هزینه مراقبت و نگهداری زالوها بیشتر است.

در کشورهایی مانند روسیه که دمای هوا پایین است و اکثر مناطق یخبندان است پرورش زالو در داخل سالنهای کنترل شده و یا بطری های شیشه ای و یا آکواریوم انجام می شود ولی کشورهایی مثل مالزی، چین و تایلند که شرایط دمایی مطلوبی دارند پرورش زالو در فضای باز انجام می شود.

شرکت گیلان لیرو با سالها تجربه و تخصص در پرورش زالو ی طبی جهت راهنمایی و مشاوره به کسانی که می خواهند به پرورش زالو بپردازند، اقدام به برگزاری دوره های آموزش پرورش زالو نموده است که در آن تمامی روشها پرورش زالو و شرایط آن به طور مفصل بیان می شود. گیلان لیرو همچنین یکی از مطمئن ترین مراکز برای خرید زالو برای پرورش زالو و زالودرمانی است. کسانی که قصد زالودرمانی و یا پرورش زالو را دارند می توانند با اطلاع از قیمت فروش زالو در این شرکت نسبت به خرید زالو اقدام کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.