طراحی سایت ، سئو و بهینه سازی سایت

طراحی سایت و کسب رتبه در گوگل

طراحی سایت ، سئو و بهینه سازی سایت

طراحی سایت و کسب رتبه در گوگل

مشخصات زالوی پزشکی

زالو از جانورانی است که جزء نرمتنان می باشد و تاکنون نزدیک به 650 گونه از آن شناسایی شده است و از این تعداد 50 نوع از آنها از خون پستانداران تعذیه می کنند که از این میان فقط چند گونه هستند که برای انسان مفید هستند و در زالودرمانی استفاده می شوند. کسانی که به زالودرمانی می پردازند باید مشخصات زالوی پزشکی را خوب بدانند و در هنگام خرید زالو به این مشخصات دقت کنند و برای خرید زالو به مراکز مطمئنی که اقدام به فروش زالو می کنند مراجعه کنند. همان طور که گفته شد همه ی زالوها برای زالودرمانی مناسب نیستند و بعضی از آنها سمی و خطرناک هستند. از جمله نکاتی که باید در خرید زالو برای زالودرمانی به آن دقت شود، خرید زالو ی مناسب پزشکی و بهداشتی است که با دانستن مشخصات زالوی پزشکی که در این مقاله در مورد آن صحبت می شود و اطمینان از خرید زالو یی که تاکنون برای زالودرمانی کسی استفاده نشده است می توانید از بروز مشکلات احتمالی مانند انتقال بیماری حین زالودرمانی جلوگیری کنید. در صورت خرید زالو ی نامناسب و یا غیربهداشتی مشکلات زیادی مانند ورود میکروب و یا انگل به بدن و حتی انتقال بیماری هایی مانند هپاتیت و ایدز به وجود می آید.  
مشخصات زالوی پزشکی
مشخصات زالوی پزشکی (هیرودومدیسینالیس)

مشخصات زالوی پزشکی هیرودومدیسینالیس

مشخصات زالوی پزشکی در ایران که بیشتر هیرودومدیسینالیس بوده، نوارهای سبز زیتونی تا سبز لجنی در پشت آن می باشد. در ادامه مقاله به طور دقیقتر در مورد مشخصات زالوی پزشکی می خوانیم.

هیرودمیسینالیس(زالوی مولد چهار ساله)
هیرودمیسینالیس(زالوی مولد چهار ساله)

طرحهایی رنگی در قسمت پشت و شکم زالوی طبی هیرودومدسینالیس در تصویر زیر دیده می شود.

33

زالوی پزشکی دارای رنگهای متنوعی است و غالبا زیتونی تیره تا قهوه ای و یا حنایی مایل به سیاه بوده و نوارهایی به رنگ سبز زیتونی تا سبز در طول بدن آنها کشیده شده است.

زالوی پزشکی را می توان از روی دو خط نازک رنگارنگ روی پشت تشخیص داد، حاشیه پهلویی آنها (از سطح پشتی تا شکمی) به رنگ زرد نارنجی است. شکم معمولا بسیار رنگارنگ است ولی ممکن است یک رنگ داشته باشد.

زالوی پزشکی، زیرگونه ای به رنگ سبز دارد که نوار طولی آن به رنگ حنایی است که نام علمی این جانور هیرودواوفیسینالیس است. طول بدن زالو به 25 سانتی متر هم می رسد. طولانی ترین زالویی که تاکنون کشف شده است 46 سانتی متر یعنی 18 اینچ طول داشته است.

شکل ظاهری زالوهای پزشکی

هیرودومدیسینالیس و هیرودووربانا دو زیر مجموعه از زالوهای پزشکی هستند که از هردو برای زالودرمانی و خونگیری از بیماران استفاده می شود. هیرودومدیسینالیس نقاط سبز مایل به سیاه نامنظم در ناحیه شکمش دارد. هیرودووربانا شکمش به رنگ سبز زیتونی یکنواخت با دو نوار در طول لبه ها است که در تصاویر زیر دیده می شود.

27
زالوهای پزشکی
هیرودووربانا (قسمت پشتی)
هیرودووربانا (قسمت پشتی)
هیرودووربانا (قسمت شکمی)
هیرودووربانا (قسمت شکمی)

شرکت گیلان لیرو با سالها تجربه و تخصص در زمینه پرورش زالو ی پزشکی یکی از مراکز مطمئن برای خرید زالو و آموزش پرورش زالو است. کسانی که قصد خرید زالو برای زالودرمانی و یا پرورش زالو دارند می توانند با مراجعه به سایت و یا تماس با مسئولان گیلان لیرو از قیمت فروش زالو در این شرکت معتبر مطلع شده و اقدام کنند.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.