طراحی سایت ، سئو و بهینه سازی سایت

طراحی سایت و کسب رتبه در گوگل

طراحی سایت ، سئو و بهینه سازی سایت

طراحی سایت و کسب رتبه در گوگل

ارکان اداره کننده و اشکالات قانونی

یکی از دغدغه ها و سوالات افرادی که خواهان ثبت شرکت  هستند موضوع ارکان اداره کننده و اشکالات قانونیاست لذا در این مقاله کارشناسان موسسه حقوقی درسا به ارکان اداره کننده و اشکالات قانونی میپردازند.  

ارکان اداره کننده و اشکالات قانونی

ارکان اداره کننده و اشکالات قانونی

ارکان اداره کننده و اشکالات قانونی

شرکت های سهامی عام نقش اقتصادی و تجاری بسیار موثری در بازرگانی داخلی و خارجی دارند.نقش مدیریت برای بالا بردن میزان فعالیت و موفقیت شرکت های مزبور در بازار سرمایه و ایجاد اشتغال از اهمیت ویژه ای بر خوردار است.

ترکیب و سازمان ارگان عالی مدیریت در حقوق ایران انگلیس و ایالات متحده امریکا به صورت واحد بوده اما در برخی از کشور ها مانند المان به شکل دو گانه یعنی شامل هیئت مدیره و هیئت مراقب می باشد . حقوق فرانسه در قانون ۲۴ ژوبیه ۱۹۶۶ با الهام از حقوق المان ترکیب دو سیستم را پذیرفته و موسسین مخیر هستند که سیستم هیئت مدیره واحد یا دوگانه را بپذیرد.

توضیحات تکمیلی ارکان اداره کننده و اشکالات قانونی

در حقوق ایران مشکلات قانونی از نظر عزل مدیران که مجمع بدون توجیه منطقی می توا ند انها را عزل نماید به ثبات مدیریت لطمه می زند و یا در مورد استعفای مدیر یا قصد اضرار و یا انقضای مدت مدیریت انان مسئولیت مدنی برای فاعل زیان در قانون تجارت پیش بینی نشده و بالاخره نحوه ی انشای مواد۱۲۹ و ۱۳۰ و۱۳۱ ( ل.ا.ق.ت؟) علاوه به رابهامات موجود نیاز به بازنویسی دارد.

امید است که مقاله ارکان اداره کننده و اشکالات قانونی مثمر ثمر بوده و پاسخی برای اشخاصی که دنبال آن بودند، بوده باشد . درصورت هرگونه سوال و مشاوره در این زمینه و زمینه های دیگر ویا سپردن امور خود به یک وکیل خوب در کرج ویا سایر نقاط کشور میتوانید با موسسه حقوقی درسا تماس حاصل فرمایید و از خدماتی از قبیل  ثبت شرکت ، ثبت موسسه حقوقی  ، اخذ کد اقتصادی ، ثبت برند و.. بهره مند شوید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.