طراحی سایت ، سئو و بهینه سازی سایت

طراحی سایت و کسب رتبه در گوگل

طراحی سایت ، سئو و بهینه سازی سایت

طراحی سایت و کسب رتبه در گوگل

ویژگیهای یک برند خوب

کارشناسان موسسه حقوقی درسا پس از درخواست های فراوان کاربران اقدام به تهیه این مقاله با موضوع ویژگیهای یک برند خوب پرداخته اند تا باشد که به متقاضیان ثبت برند کمک کند تا یک برند خوب را به ثبت برسانند.  

ویژگیهای یک برند خوب

ویژگیهای یک برند خوب

ویژگیهای یک برند خوب

برند نشان دهنده وجه یک شرکت و محصول است لذا در انتخاب نام برند و طراحی آن باید بسیار دقت شود و سپس ثبت گردد لذا در زیر به ویژگیهای یک برند خوب اشاره شده است.

خصوصیات یک برند خوب

  • برند می بایست چیزی از هدف تولید محصول، کیفیت، منافع ، استفاده هاو طرز عمل آن و غیره پیشنهاد کند
  • برند باید ساده،کوتاه و دارای تلفظ ساده بوده و به خاطر سپردن آن آسان باشد. برای مثال:لوکس،ژیلت ، بی بی سی، نایک، بیک و …
  • برند باید به سادگی تبلیغ و شناسایی شود
  • برند باید بخشی از یک حالت و طبیعت دائمی باشد
  • برند باید ساده ، شفاف و جذاب باشد
  • باید قابل ثبت و حمایت حقوقی باشد
  • باید مشخص و دقیق باشد
  • باید دارای صدای لذت بخش در هنگامی که آن را می شنوید باشد
  • باید اقتصادی بوده و قابل تولید مجدد و تکثیر باشد
  • باید اصل باشد ( غیر تقلیدی)
  • نباید به چندین گونه تلفظ شود
  • نباید تهاجمی (به کسی یا چیزی) و یا اهانت آمیز باشد
  • باید تصویر خوبی ایجاد کند
  • نباید قدیمی و کهنه باشد

 

 

در این مقاله سعی ده بود تا ویژگیهای یک برند خوب بطور موردی  بصورت جامع بیان شود و متقاضیان ثبت برند میتوانند در صورت اطلاعات بیشتر با موسسه حقوقی درسا تماس حاصل فرمایند و از وجود کارشناسان مجرب بهره مند شوند و نیز میتوانند در خدمات دیگر همچو ثبت شرکت ، اخذ گرید ، اخذ کد اقتصادی و اخذ ایزو میتوانند مشورت گیرند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.